Tails| LOG |2013

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Tails View Post
    De meet was onwijs tof! Heb 3 pr's neergezet omdat ik het niet kon laten. Nu vraag ik me wel af of dit schema wel juist is voor mij omdat ik nu al aan mijn doel pr gewichten kom. Verder voelde het wel lichter aan hier ik weet niet of dat aan mij ligt.
    Het licht niet aan het schema maar aan de gewichten die je heb ingevuld. Waarschijnlijk ben je een beetje conservatief geweest met het invullen van de 1rm.

In een andere sportschool trainen voelt meestal anders aan, tenzij de apparatuur exact hetzelfde is.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
      Het licht niet aan het schema maar aan de gewichten die je heb ingevuld. Waarschijnlijk ben je een beetje conservatief geweest met het invullen van de 1rm.

In een andere sportschool trainen voelt meestal anders aan, tenzij de apparatuur exact hetzelfde is.
      Zou kunnen ja, het brengt me toch wel aan het twijfelen. Er zit namelijk een behoorlijk verschil tussen en de schijven waren ook anders. Alle gewichten waren trouwens raw maar denk niet dat het volledig klopt.

@Nocerino
      Ik geef altijd alles tijdens mijn trainingen, ga tot fail en 2 weken geleden was 5x5x60 mijn absolute max.

@Ntbp
      In de zomervakantie heb ik weer afgesproken met Guus bij dezelfde gym . Als je een keer zin hebt om in nl te trainen zeg je het maar . Ik volg op het moment 3x3 en mijn doel is zowel kracht als mass. Op dit moment zit ik in een volumefase dus doe eig veel setjes met weinig reps. Over 2 weken begin ik aan de krachtfase.

Comment

• Originally posted by Tails View Post
        @Ntbp
        In de zomervakantie heb ik weer afgesproken met Guus bij dezelfde gym . Als je een keer zin hebt om in nl te trainen zeg je het maar . Ik volg op het moment 3x3 en mijn doel is zowel kracht als mass. Op dit moment zit ik in een volumefase dus doe eig veel setjes met weinig reps. Over 2 weken begin ik aan de krachtfase.
        Ja zou ik zeker wel eens zien zitten in vakantie! Breng ik de crew van hier mee

Ok en voor de rest zou ik gewoon je schema verder volgen, je ziet wel hoe het gaat, beter wat langer doen over een schema dan overhaast stijgen en dan plots te failen en niets van vooruitgang geboekt te hebben.

Succes ermee
        I'm not special, but not the same as you.
        Because I do things you will never do.
        SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

• Originally posted by nbtp View Post
          Ja zou ik zeker wel eens zien zitten in vakantie! Breng ik de crew van hier mee

Ok en voor de rest zou ik gewoon je schema verder volgen, je ziet wel hoe het gaat, beter wat langer doen over een schema dan overhaast stijgen en dan plots te failen en niets van vooruitgang geboekt te hebben.

Succes ermee
          Ja precies! Ben ook van plan het schema verder goed te volgen dat vind ik toch belangrijk. Je kan wel helemaal dingen aanpassen maar vaak is dat niet iets slims om te doen. Misschien een 2e meet in Utrecht dan wie weet . Ik moet ook wel toegeven dat het een beetje ego was deze training maar voor een keertje mag het vind ik.

Comment

• Vandaag en maandag waren mindere trainingen. Mijn schouders voel ik nog steeds na die 1rm squat, had ik toch beter niet kunnen doen . Low carbs begint echt in te slaan, heb steeds minder energie voor mijn trainingen.

bp
            8x6x45

squat
            8x5x65

deadlift
            8x5x70

Comment

• zit zo ff terug te bladeren maar kan niet echt ontdekken waarom je voor een low/high carb dagen gekozen hebt.
              focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

• Originally posted by Teddek View Post
                zit zo ff terug te bladeren maar kan niet echt ontdekken waarom je voor een low/high carb dagen gekozen hebt.
                Op aanraden van inferno, is ook niet terug te vinden in de log omdat ik het niet besproken heb.

Comment

• ah, wanneer doe je low en high? en hoeveel is low en high?

Comment

ah, wanneer doe je low en high? en hoeveel is low en high?
                    kcal/eiw/carbs/vetten

High carbs
                    2903 225 346 63
                    Low carbs
                    2028 252 139 57
                    Low doe ik op niet trainingsdagen high op trainingsdagen.

Comment

• zo een cycle -400 onder onderhoud heb ik ook gedaan, heb er het eea aan vet mee verbrand zolang je maar sterk blijft op je werksets.

waarom deel je het verschil in carbs niet over 2 dagen dus 244 per dag. je eet dan even veel carbs in als in deze cycle, maar je zult meer energie hebben en de carbs helpen ook bij je herstel.

Comment

zo een cycle -400 onder onderhoud heb ik ook gedaan, heb er het eea aan vet mee verbrand zolang je maar sterk blijft op je werksets.

waarom deel je het verschil in carbs niet over 2 dagen dus 244 per dag. je eet dan even veel carbs in als in deze cycle, maar je zult meer energie hebben en de carbs helpen ook bij je herstel.
                        Dan zou toch juist het hele principe van high/low carbs weghalen ?

Comment

• Het principe wel, en zou er ook mee doorgaan tot je kracht verliest. En op zn tijd en goede refeed menen.
                          maar het is een blijft kcal in vs kcal uit wat voor schema je ook hanteert.

Comment

• Vandaag ging mijn training stukken vlotter, met squatten ga ik wat minder diep om de spanning goed op mijn hams te houden. Ik had het gevoel dat de diepte invloed had op het omhoog gaan maar ga alsnog onder paralel nu. Bp ging makkelijk alleen heb een lichte blessure aan mn schouder. Alles ging lekker snel omhoog. De deadlift voelt echt veelste licht aan 5x70 kan ik waarschijnlijk zelfs met 30sec rust doen omdat het zo licht voelt. Heb echt zin in de krachtfase om eindelijk eens echte gewichten er tegenaan te knallen.

bp
                            8x6x45

squat
                            8x5x65

deadlift
                            8x5x70

Comment

• Hé Tails, hoe lang cycle je nu al? Heb je al resultaten?
                              2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
                              14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
                              25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

• Ik ben met deze doelen en stats de 3x3 in gegaan, maar sinds mijn training in utrecht ben ik er vrijwel zeker van dat de gewichten veelste laag zijn. Opzich zouden dat easy trainingen worden voor mij. Begin steeds meer te twijfelen gewichten raisen of me aan het schema houden zoals het nu is en er niet het maximale uithalen.

Originally posted by Pascal Jongejan View Post
                                Hé Tails, hoe lang cycle je nu al? Heb je al resultaten?
                                Heb ik niet exact bijgehouden, ik geloof zo'n 2/3 weken nu. Ik gebruik de spiegel ook als indicatie voor mijn doelen. Maar meet het zelf niet wat ik iig wel zou moeten doen. Ga van de week zo'n bodyfat calliper bestellen denk ik.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X